نرم افزار و اینترنت

اکنون می توان در نسخه ویژن پرو Zoom حالات چهره کاربر را از طریق آواتار دید

اپل ویژن پرو در ابتدا برخی از اپلیکیشن های بومی مانند نتفلیکس، اسپاتیفای و یوتیوب را از دست خواهد داد. یکی از اپلیکیشن های قابل توجهی که کاربران هدست واقعیت ترکیبی در اواخر این هفته به آن دسترسی خواهند داشت زوم است که از ویژگی Persona Vision Pro پشتیبانی می کند.

کاربران Vision Pro می توانند نسخه های دیجیتالی خود را ایجاد کنند. اگر Persona گفته‌اید، دیگرانی که در تماس زوم یا فیس‌تایم هستند، می‌توانند حالات چهره و حرکات دست شما را از طریق آواتار شما ببینند. بنابراین، در حالی که ممکن است از یک وب کم سنتی استفاده نکنید، افراد دیگر ممکن است متوجه شوند که شخصیت شما در یکی از شوخی‌های بد رئیستان به هم می‌خورد.

با توجه به زوم، تجربه فضایی اپلیکیشن را می‌توان “به اندازه‌ی عالی مقیاس‌بندی کرد”، بنابراین نباید به نظر برسد که شما کیلومترها از Persona شخصی فاصله دارید. اگرچه کاربران Vision Pro به عنوان یک Persona نشان داده می شوند (اگر بخواهند باشند)، ولی کسانی که از دستگاه های دیگر به تماس می پیوندند به عنوان یک تایل شناور نشان داده می شوند.

Zoom یکی از اولین اپلیکیشن های متفرقه اصلی خواهد بود که از این فناوری استفاده می کند. به گفت ویژگی‌های بیشتری در بهار امسال به اپلیکیشن Zoom اضافه می‌شود. شما می‌توانید فایل‌های شی سه‌بعدی را به اشتراک بگذارید و آنها را در فضای مجازی از طریق Vision Pro مشاهده کنید. Team Chat نیز مانند ابزاری به نام پین کردن در دنیای واقعی، به اپلیکیشن می آید. Zoom می گوید می توانید از این برای پین کردن پنج شرکت کننده جلسه در هر نقطه از فضای مجازی استفاده کنید و گزینه حذف پس زمینه آنها را داشته باشید. این شرکت پیشنهاد می‌کند که این به کاربران ویژن پرو کمک می‌کند تا “احساس ارتباط بیشتر با افراد حاضر در جلسه” داشته باشند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا