مایکروسافت ابزار جدیدی در راه دارد که می تواند منجر به پشتیبانی بازی های بیشتری از Super Resolution شود. DirectSR تازه معرفی شده یک API است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا Super Resolution را در بازی های خود ادغام کنند. این ابزار جدید با NVIDIA DLSS Super Resolution و AMD FidelityFX Super Resolution و Intel XeSS کار می کند.

چیزی که DirectSR را خاص می کند این است که اجازه می دهد یک مسیر کد واحد با هر سه نسخه اصلی Super Resolution که در بازی دیده می شود کار کند. در حال حاضر، توسعه‌دهندگان باید عناوین خود را به‌طور خاص برای نسخه‌های انویدیا سوپر رزولوشن، AMD یا اینتل بهینه کنند. DirectSR به مجموعه‌ای از ورودی‌ها و خروجی‌ها اجازه می‌دهد با NVIDIA DLSS Super Resolution، AMD FidelityFX Super Resolution و Intel XeSS کار کنند، که باید میزان کاری که توسعه‌دهندگان برای پشتیبانی از Super Resolution باید انجام دهند را کاهش دهد. مایکروسافت توضیح داد:

Super Resolution یک تکنیک پیشرفته است که وضوح و کیفیت بصری را در بازی ها افزایش می دهد. DirectSR حلقه مفقوده ای است که توسعه دهندگان هنگام نزدیک شدن به ادغام SR منتظر آن بوده اند و تجربه روان تر و کارآمدتری را ارائه می دهد که در سخت افزار گسترده تر می شود. DirectSR به زودی در پیش نمایش عمومی در Agility SDK راه اندازی خواهد شد. مایکروسافت این ابزار را در یک پست بلاگ توسعه دهندگان DirectX معرفی کرد. این اعلامیه در آستانه کنفرانس توسعه دهندگان بازی است که در 18 مارس 2024 آغاز می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *