نرم افزار و اینترنت

اسپاتیفای ردیف فقط کتاب های صوتی را راه اندازی کرد

اسپاتیفای مدتی است که کتاب های صوتی دارد، اما برنامه خاصی برای آنها نداشت. امروز با راه‌اندازی سطح اشتراک جدید دسترسی به کتاب‌های صوتی تغییر می‌کند. این هزینه 9.99 دلار است و به شما امکان می دهد به 15 ساعت گوش دادن به کتاب های صوتی دسترسی داشته باشید.

شاید عالی به نظر برسد، اما در نظر بگیرید که طرح Spotify Premium تنها 1 دلار بیشتر با 10.99 دلار است، همچنین 15 ساعت گوش دادن به کتاب‌های صوتی را برای شما فراهم می‌کند، اما علاوه بر آن، موسیقی و پادکست‌های بدون آگهی، امتیازی دارید که در ردیف دسترسی کتاب‌های صوتی وجود ندارد. اگر می خواهید از موسیقی بدون آگهی لذت ببرید، به نظر می رسد که فقط به سراغ Premium بروید.

اما برای کسانی که منتظر یک پلن فقط کتاب های صوتی بوده اند، خوب، اکنون یکی وجود دارد. اسپاتیفای می‌گوید که از زمان عرضه کتاب‌های صوتی در پریمیوم، “45 درصد افزایش در کاربران رایگانی که هر روز به دنبال محتوای کتاب‌های صوتی هستند و با آنها تعامل دارند، افزایش یافته است”. و این باعث این امر شد. ردیف دسترسی به کتاب‌های صوتی در حال حاضر فقط در آمریکا موجود است. کاتالوگ کتاب های صوتی Spotify بیش از 200000 عنوان بزرگ دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا