گرفتن یک تصویر درست از هوش مصنوعی می تواند آزاردهنده باشد. گاهی اوقات فقط یک جزئیات اضافی را از دست می دهد، اما اگر از هوش مصنوعی بخواهید آن جزئیات اضافی را ایجاد کند، در عوض کل چیز را دوباره ترسیم می کند. خوشبختانه، OpenAI روشی را ابداع کرده که به شما امکان می‌دهد یک تصویر را بدون نیاز به انجام مجدد کل کار تغییر دهید.

اکنون وقتی از DALL-E 3 در ChatGPT استفاده می‌کنید، می‌توانید قسمت‌هایی را که می‌خواهید تغییر دهید، برجسته کرده و به هوش مصنوعی بگویید که می‌خواهید چه کاری انجام دهید. همانطور که در حساب ایکس OpenAI منتشر شده، ChatGPT اکنون می تواند به شما کمک کند تا تصاویر DALL-E 3 خود را از طریق یک ویرایشگر تصویر اصلاح کنید. اگر تا به حال از یک ابزار پاک کن تصویر مجهز به هوش مصنوعی استفاده کرده اید، به همین شکل عمل می کند.

پس از اینکه DALL-E 3 یک تصویر ایجاد کرد، می توانید از یک هایلایت برای علامت گذاری قسمت های خاصی از یک تصویر استفاده کنید. سپس می توانید به ChatGPT بگویید که می خواهید در آن منطقه چه اتفاقی بیفتد. در مثالی که ChatGPT ارائه کرد، کاربر تصویری از یک سگ تولید می‌کند، سپس نواحی دو طرف سرش را برجسته می‌کند و از هوش مصنوعی می‌خواهد که کمان ایجاد کند. با توجه به اینکه OpenAI در این نسخه نمایشی چیز زیادی را نشان نداد، جالب است که ببینیم این ویژگی چه کاری می تواند انجام دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *