اضافه شدن FaceTime اخیر در tvOS 17 شایعه ای را از سال گذشته بازگردانده، مبنی بر اینکه اپل می تواند یک دوربین داخلی را به باکس های Apple TV آینده اضافه کند. اپل سال گذشته tvOS 17 را معرفی کرد و در میان همه موارد دیگر، اضافه شدن FaceTime در Apple TV بیشترین بحث را داشت.

این قابلیت از مزیت دوربین تداومی استفاده کرد که به کاربران اجازه می‌داد به صورت بی‌سیم آیفون یا آیپد خود را متصل کنند و از دوربین و میکروفون عقب دستگاه برای انجام تماس‌های ویدیویی با تلویزیون خود استفاده کنند. مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه خود در Power On گفت که اپل “در مورد خودکار کردن عملکردهای خانگی و ارائه یک ستاپ باکس Apple TV اصلاح شده با یک دوربین داخلی برای کنفرانس ویدیویی FaceTime و کنترل های مبتنی بر حرکت صحبت کرده است.” او افزود که این فناوری “یکپارچه با آیفون و ویژن پرو” کار خواهد کرد.

در حالی که او ادعا می‌کرد که ستاپ باکس های اپل تی وی آینده می‌توانند دارای دوربین باشند و از کنترل‌های مبتنی بر ژست پشتیبانی کنند، جزئیات بیشتری ارائه نکرد. اما این با افزودن حرکات دست توسط اپل در iOS 17، macOS Sonoma و tvOS 17 مطابقت دارد که به کاربران اجازه می‌دهد در حین تماس‌های ویدیویی در اپلیکیشن FaceTime یا سایر برنامه‌های تماس ویدیویی برای ایجاد جلوه‌های سه بعدی، حرکات دستی انجام دهند.

اگر این شایعات صحت داشته باشند و کوپرتینویی ها یک باکس Apple TV با دوربین داخلی بیاورند، کاربران دیگر نیازی به آیفون متصل به Apple TV خود برای FaceTime نخواهند داشت، زیرا این ویژگی ها در Apple TV تعبیه می شود. خود باکس در حال حاضر، مشخص نیست که آیا دستگاهی در حال کار است یا اینکه این دستگاه ها چه زمانی عرضه خواهند شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *