گوگل اعلام کرده است که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در Google Photos بدون نیاز به اشتراک در دسترس هر کسی است که از این برنامه استفاده می کند. ما در مورد Magic Eraser، Photo Unblur و Portrait light صحبت می کنیم.

این امکان از 15 می اتفاق می افتد، که تصادفا یا نه، روز بعد از کنفرانس سالانه توسعه دهندگان گوگل است. مثل همیشه، انتظار داشته باشید که عرضه چند هفته پس از آن تاریخ به طول بینجامد، زیرا این راهی است که گوگل دوست دارد کارها را انجام دهد. گوگل فاش کرد که سه ویژگی فوق‌الذکر در “دستگاه‌های بیشتری از جمله تبلت‌های پیکسل” نیز در دسترس خواهند بود.

سال گذشته، گوگل Magic Editor را روی پیکسل 8 و 8 پرو راه اندازی کرد که از هوش مصنوعی مولد برای انجام ویرایش‌های پیچیده با اقدامات ساده، مانند تغییر موقعیت سوژه یا تغییر رنگ آسمان، استفاده می‌کند. اکنون، این به همه دستگاه‌های پیکسل با استفاده نامحدود در حال گسترش است.

علاوه بر این، همه کاربران Google Photos در اندروید و iOS 10 ویژگی Magic Editor saves در ماه دریافت خواهند کرد. فراتر از این محدودیت، به یک دستگاه پیکسل یا یک طرح Google One Premium که شامل 2 ترابایت فضای ذخیره‌سازی یا بیشتر است نیاز دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *