صوتی و تصویری

شیائومی تلویزیون 100 اینچی 2025 Redmi Max معرفی کرد

شیائومی اخیراً ردمی مکس 100 اینچی مدل 2025 را روانه بازار کرده که یک تلویزیون هوشمند قابل توجه برای علاقه مندان به سرگرمی و بازی در چین بودهو از امروز، این تلویزیون به طور رسمی برای خرید در دسترس است. بیایید در این مقاله به قیمت و مشخصات آن بپردازیم.

نقطه مرکزی Redmi Max 100 صفحه نمایش 100 اینچی عظیم آن با وضوح 4K است. با پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی متغیر (VRR) نرخ تازه سازی به 144 هرتز می رسد. برای کنترل حرکت نرم تر، تلویزیون از جبران حرکت 120 هرتز MEMC استفاده می کند. قابل ذکر است، یک حالت رقابتی وجود دارد که نرخ تازه سازی را به 240 هرتز می برد.

این تلویزیون می تواند 1.07 میلیارد رنگ را بازتولید کند، به این معنی که صفحه نمایش 10 بیتی بوده و 94 درصد از طیف رنگی گسترده DCI-P3 را پوشش می دهد. علاوه بر این، دقت رنگ در ΔE≈2 رتبه بندی شده که نشان دهنده درجه بالایی از وفاداری رنگ است. این تلویزیون همچنین دارای فناوری محافظت از چشم Qingshan بومی شیائومی است. در مورد اتصال، تلویزیون دارای سه HDMI، دو USB-A، یک اترنت، یک ورودی اپتیکال، یک ورودی AV و یک پورت آنتن است. دو تا از سه پورت HDMI 2.1 از استاندارد HDMI 2.1 برای تاخیر ورودی کمتر در حین بازی پشتیبانی می کنند.

همچنین از VRR، ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و فناوری AMD FreeSync برای تجربه بازی پاسخگوتر پشتیبانی می کنند. Redmi Max 100 مجهز به چهار بلندگو برای صدا است. پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos برای بهبود تجربه صوتی، با سازگاری DTS-X برای پردازش صوتی با کیفیت بالا وجود دارد. منبع تغذیه این تلویزیون یک پردازنده 4 هسته ای A73 است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده و گزینه های اتصال بی سیم شامل Wi-Fi 6 برای پخش روان و دسترسی به اینترنت است.

این تلویزیون از نمایش صفحه نمایش چند منظوره برای به اشتراک گذاری آسان محتوا از دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می کند. شما یک کنترل از راه دور صوتی بلوتوث با عملکرد NFC داخلی دریافت می کنید که ناوبری و تعامل را تسهیل می کند. همچنین از آخرین سیستم عامل HyperOS شیائومی با پشتیبانی از برنامه های متفرقه بهره می برد. تلویزیون 100 اینچی Redmi Max 2025 در چین 8999 یوان (تقریباً 1243 دلار آمریکا) قیمت دارد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا