موبایل و تبلت

وان پلاس نورد 3 با قابلیت های تازه آپدیت شد

وان پلاس 3 به‌تازگی به‌روزرسانی OxygenOS 14.0.0.510 را در سطح جهانی دریافت کرده که چندین ویژگی طراحی شده برای بهبود تجربه کاربر را به ارمغان می آورد. به غیر از ادغام وصله امنیتی آوریل 2024، این به روز رسانی تماماً در مورد افزودن ویژگی هایی است که تجربه کاربر را روان تر و راحت تر می کند.

اولین ویژگی اضافه شده گزینه جدید “Partial screenshot” در Smart Sidebar است که به کاربران امکان می دهد مناطق خاصی از صفحه نمایش خود را ثبت کنند. علاوه بر این، برنامه Photos اکنون از ایجاد کلاژ بدون قاب پشتیبانی می کند و انعطاف پذیری بیشتری در ویرایش تصویر ارائه می دهد.

وان پلاس همچنین پشتیبانی از تنظیم صدا را برای برنامه های جداگانه مستقیماً از نوار صدا اضافه کرده است. به روز رسانی همچنین میانبری را برای فعال کردن چراغ قوه با نگه داشتن دکمه کاهش صدا در زمانی که صفحه نمایش خاموش است فعال می کند. یک گزینه جستجوی فازی به نوار جستجوی صفحه اصلی در حالت کشو اضافه شده که به کاربران امکان می دهد فقط با تایپ حرف اول نام برنامه جستجو را شروع کنند.

در ابتدا، به‌روزرسانی برای تعداد محدودی از دستگاه‌ها منتشر می‌شود و انتظار می‌رود به زودی انتشار گسترده‌تری ارائه شود. اگر اعلان به‌روزرسانی OTA را در دستگاه خود دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به Settings، سپس About Device، بعد OxygenOS و در نهایت روی Check for Update آن را به صورت دستی بررسی کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا