کنسول و بازی

10 بازی محبوب گوگل دودل که می توانید همین الان بازی کنید

گوگل صفحه جستجوی اصلی خود را با دودل های سرگرم کننده که هر چند روز یکبار تغییر می کنند، تازه نگه می دارد. گاهی اوقات، دودل یک بازی واقعی است که می توانید آن را انجام دهید. این بازی‌ها بایگانی می‌شوند و می‌توانند پس از پایان زمان حضورشان در صفحه اصلی بازی کنند. آنها برای گذراندن زمان بدون نیاز به دانلود چیزی عالی هستند.

  1. Baseball: چندین بازی دودل مبتنی بر ورزش وجود دارد، اما یکی از مواردی که بیشترین زمان را در آن صرف خواهید کرد Baseball بوده که از چهارم ژوئیه 2019 در دسترس است.
  2. Pac-Man: همه Pac-Man را می شناسند. به دلیلی کلاسیک است و نسخه Doodle مثل همیشه سرگرم کننده می باشد.
  3. Quick, Draw: آنقدر محبوب بود که وب سایت خود را داشت. شما 20 ثانیه فرصت دارید تا چیزی را بکشید و سپس شبکه عصبی گوگل سعی می کند آن را حدس بزند.
  4. The Scoville Game: در این بازی همه چیز در مورد تلاش برای شکست دادن فلفل های تند با بستنی است. در این فرآیند با Scoville Scale آشنا می شوید.
  5. Basketball: این یکی دیگر از بازی های ورزشی کلاسیک است. ببینید در 24 ثانیه چند شوت می توانید، بزنید.
  6. Halloween: این بازی سرگرم‌کننده از هالووین 2016 به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک گربه یک عصا را به اطراف بکشید تا ارواح را شکست دهید.
  7. Garden Gnome: هدف بازی Garden Gnome این است که تا جایی که می توانید یک گنوم را با یک منجنیق راه اندازی کنید.
  8. Coding Rabbit: یک بازی عالی برای آشنا کردن کودکان شما با کدنویسی است. هدف این است که از مفاهیم اولیه کدگذاری مبتنی بر بلوک برای کمک به خرگوش برای کمک به هویج استفاده کنیم.
  9. Cricket: بازی کریکت با جیرجیرک مجازی! درست مانند بازی بیس بال، این بازی نیز بسیار اعتیادآور است.
  10. Rubik’s Cube: در نهایت، مکعب روبیک کلاسیک وجود دارد. ببینید چقدر سریع می توانید پازل را حل کنید.

حتی می‌توانید بازی‌های دودل بیشتری را در وب‌سایت رسمی پیدا کنید. تقریباً تمام این بازی‌ها را می‌توان تنها در چند دقیقه بازی کرد و برای اجرای آنها فقط به یک مرورگر وب نیاز دارید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا