کنسول و بازی

آداپتور آداپتور کامپیوتر PSVR 2 سونی در ماه آگوست عرضه می شود

آداپتور مخصوص کامپیوتر پلی استیشن VR2 امروز به طور رسمی معرفی شد. تنها چند روز پس از اینکه یک گواهی نشان داد که سونی در حال کار بر روی آداپتور است که پشتیبانی از کامپیوتر را به هدست انحصاری پلی استیشن 5 اضافه می‌کند، این شرکت رسما از PlayStation VR2 PC رونمایی کرد. این رابط در تاریخ 7 آگوست با قیمت 59.99 دلار عرضه می شود.

سونی می‌گوید این آداپتور از تمامی بازی‌های Steam VR، از جمله عناوین مشهور مانند Half-Life: Alyx پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آداپتور جدید، سونی می‌گوید بازیکنان برای کار با عناوین Steam در کامپیوتر به کابل DisplayPort نیاز دارند (و همچنین یک حساب Steam، بدیهی است). می توانید حداقل سیستم مورد نیاز را در زیر بررسی کنید.

  • سیستم عامل: نسخه 64 بیتی ویندوز 10/11
  • پردازنده: Intel Core i5-7600 / AMD Ryzen 3 3100
  • حافظه رم: 8 گیگابایت یا بیشتر
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1650 یا بالاتر (معماری تورینگ یا جدیدتر مورد نیاز است) سری NVIDIA RTX، AMD Radeon RX 5500XT یا بالاتر / AMD Radeon RX 6500XT یا بالاتر
  • متفرقه: DisplayPort 1.4، پورت USB (فقط برای اتصال مستقیم)، بلوتوث 4 یا بالاتر

سونی در یک پست وبلاگ توضیح داد که بسته به اینکه روی PS5 بازی می کنید یا کامپیوتر، تفاوت هایی در ویژگی ها وجود دارد:

PS VR2 از ابتدا به طور خاص برای پلی استیشن 5 طراحی شده است – بنابراین متوجه خواهید شد که برخی از ویژگی‌های کلیدی مانند HDR، بازخورد هدست، ردیابی چشم، محرک‌های تطبیقی ​​و بازخورد لمسی (به غیر از rumble) هنگام بازی در کامپیوتر در دسترس نیستند. با این حال، سایر ویژگی‌های فراگیر حسی و وفاداری بالا از PS VR2 پشتیبانی می‌شوند، از جمله تصاویر 4K (2000 x 2040 در هر چشم)، میدان دید 110 درجه، تشخیص لمس انگشت، و نمای شفاف، و همچنین Foveated Rendering (بدون ردیابی چشم) و صدای سه بعدی در بازی های پشتیبانی شده.

سونی در ابتدا تأیید کرد که پشتیبانی از کامپیوتر در ماه فوریه به دستگاه می آید، به دارندگان PSVR 2 اجازه می دهد دستگاه را برای اجرای بازی های غیر پلی استیشن به کامپیوتر متصل کنند. در آن زمان، هیچ زمانی فراتر از سال 2024 مبهم را فاش نکرد. این فاش تقریباً یک سال پس از عرضه هدست صورت گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا