آموزش

نحوه دسترسی به چت ربات کوپایلت در تلگرام

تلگرام با ورود مایکروسافت کوپایلت گامی در جهت یکپارچه سازی هوش مصنوعی برداشته است. در این مقاله به نحوه عملکرد آن و استفاده شما به عنوان یک کاربر تلگرام از قابلیت های کوپایلت پرداخته می شود.

دستیار مولد مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت، Copilot، اکنون به عنوان یک ربات چت رایگان در اپلیکیشن تلگرام برای کاربران موبایل و دسکتاپ در دسترس است. در حال حاضر روی نسخه بتا است و فقط می تواند درخواست های مبتنی بر متن را انجام دهد. شما می توانید با Copilot در تلگرام به صورت یک به یک تعامل داشته باشید (درست مانند یک دوست). با پشتیبانی از مدل GPT و جستجوی بینگ، کوپایلت در تلگرام می‌تواند در وب جستجو کند، نکات بازی را ارائه دهد، تمرینات ورزشی را پیشنهاد دهد و تقریباً هر کاری را که از یک چت ربات هوش مصنوعی انتظار دارید انجام دهد.

شروع به کار با Copilot در تلگرام آسان است، اما باید مراقب باشید که گرفتار ربات های تقلبی و کلاهبرداری تلگرام نشوید. برای دسترسی به چت بات رسمی کوپایلت در تلگرام مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و Microsoft Copilot را در کادر جستجو تایپ کنید.
  • ربات Microsoft Copilot را با نام کاربری @CopilotOfficialBot و یک علامت تأیید آبی رنگ در کنار آن انتخاب کنید.
  • برای درخواست دسترسی به ربات Copilot روی Start کلیک کرده و سپس Accept برای موافقت با شرایط استفاده و بیانیه حریم خصوصی بزنید.
  • روی گزینه Send my mobile number در پایین کلیک کرده تا به مایکروسافت اجازه دهید از شماره تلفن شما برای تأیید یکباره استفاده کند.

با تکمیل راه اندازی یکباره، کوپایلت برای دستورات شما آماده است. می‌توانید از آن سؤال بپرسید، برای تهیه یک برنامه غذایی کمک بگیرید، نمرات بازی‌ها را بررسی کنید. کوپایلت در تلگرام نیاز به جابه‌جایی بین برنامه‌ها برای پرسیدن سؤال، دریافت توصیه‌ها یا یافتن سرگرمی را از بین می‌برد. این برای هر کسی که به دنبال یک همراه هوش مصنوعی مفید و آموزنده در برنامه تلگرام بوده، ایده آل است. با این حال، انتظار نداشته باشید که تجربه به خوبی Copilot در ویندوز یا اپلیکیشن مستقل آن در اندروید یا آیفون شما باشد.

به عنوان مثال، کوپایلت در تلگرام نمی تواند تصاویر یا ویدیوها را تولید کند. علاوه بر این، کوپایلت فقط در یک چت جداگانه در تلگرام قابل دسترسی است، به این معنی که نمی توانید از آن در چت های موجود خود با دوستان یا خانواده استفاده کنید. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در حال حاضر محدودیت 30 تعامل در روز وجود دارد که اگر بخواهید از چت ربات هوش مصنوعی برای انواع سؤالات در طول روز استفاده کنید، ممکن است کافی نباشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا