سامسونگ به تازگی از نسخه 2019 تبلت گلکسی تب A 10.1 به طور رسمی پرده برداشت. این تبلت حدود دو ماه دیگر به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار می‌شود.

این دستگاه در مدل های مختلف و با پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۷۹۰۴،حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی ارائه می شود، البته از طریق کارت میکرو اس‌دی می توان حافظه را تا ۴۰۰ گیگابایت دیگر افزایش داد.

گلکسی Tab A 10.1 از نمایشگر بزرگ ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ بهره می‌گیرد و می‌تواند تجربه‌ی بصری لذت‌بخشی به‌ کاربران منتقل کند. همچنین جدیدترین تبلت سامسونگ از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. از ویژگی های دیگر گلکسی Tab A 10.1 باید به اندروید پیش فرض پای، باتری ۶۱۵۰ میلی آمپر ساعتی و یک نسخه سازگار با شبکه های LTE اشاره کرد.

از نظر مواد به کار رفته گلکسی Tab A 10.1 هم مثل Tab S5e از بدنه فلزی بهره برده و دوام بیشتری را به ارمغان می آورد. این بدنه ۴۶۰ گرم وزن و ابعادی برابر ۲۴۵ در ۱۴۹ در۷.۵ میلی متر دارد.

براساس اعلام رسمی، تبلت گلکسی تب ای ۱۰.۱ مدل ۲۰۱۹ با قیمت ۲۱۰ یورو برای مدل مجهز به وای‌فای و ۲۷۰ یورو برای مدل LTE در سه‌ رنگ مشکی و طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این تبلت را از ۱۴مارس تا ۴آوریل (برابر با ۲۳‌اسفند‌۱۳۹۷ تا ۱۵فروردین‌۱۳۹۸) پیش‌خرید کنند. کمپانی کره ای از اوایل بهار آینده کاور و استندهای متنوعی را برای گلکسی Tab A 10.1 و Tab S5e روانه بازار خواهد کرد. همچنین پیش خرید کنندگان این محصول یک هدفون AKG را هم به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *