فناوری

نسخه 2019 تبلت گلکسی تب A 10.1 سامسونگ معرفی شد

سامسونگ به تازگی از نسخه 2019 تبلت گلکسی تب A 10.1 به طور رسمی پرده برداشت. این تبلت حدود دو ماه دیگر به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار می‌شود.

این دستگاه در مدل های مختلف و با پردازنده هشت هسته ای اگزینوس ۷۹۰۴،حافظه رم ۲ یا ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی ارائه می شود، البته از طریق کارت میکرو اس‌دی می توان حافظه را تا ۴۰۰ گیگابایت دیگر افزایش داد.

گلکسی Tab A 10.1 از نمایشگر بزرگ ۱۰.۱ اینچی IPS LCD با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ بهره می‌گیرد و می‌تواند تجربه‌ی بصری لذت‌بخشی به‌ کاربران منتقل کند. همچنین جدیدترین تبلت سامسونگ از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است. از ویژگی های دیگر گلکسی Tab A 10.1 باید به اندروید پیش فرض پای، باتری ۶۱۵۰ میلی آمپر ساعتی و یک نسخه سازگار با شبکه های LTE اشاره کرد.

از نظر مواد به کار رفته گلکسی Tab A 10.1 هم مثل Tab S5e از بدنه فلزی بهره برده و دوام بیشتری را به ارمغان می آورد. این بدنه ۴۶۰ گرم وزن و ابعادی برابر ۲۴۵ در ۱۴۹ در۷.۵ میلی متر دارد.

براساس اعلام رسمی، تبلت گلکسی تب ای ۱۰.۱ مدل ۲۰۱۹ با قیمت ۲۱۰ یورو برای مدل مجهز به وای‌فای و ۲۷۰ یورو برای مدل LTE در سه‌ رنگ مشکی و طلایی و نقره‌ای عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند این تبلت را از ۱۴مارس تا ۴آوریل (برابر با ۲۳‌اسفند‌۱۳۹۷ تا ۱۵فروردین‌۱۳۹۸) پیش‌خرید کنند. کمپانی کره ای از اوایل بهار آینده کاور و استندهای متنوعی را برای گلکسی Tab A 10.1 و Tab S5e روانه بازار خواهد کرد. همچنین پیش خرید کنندگان این محصول یک هدفون AKG را هم به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا