بر اساس خبرهای جدید بزودی یازده گوشی شیائومی نسخه بتا اندروید Q را دریافت خواهند کرد. این در حالی است که شرکت هایی مثل هواوی، گوگل و وان پلاس از مدت ها پیش این نسخه را دریافت کرده بودند و شیائومی یکی از آخرین برندهایی است که این نسخه را دریافت می کند.

از میان یازده گوشی شیائومی که در این فهرست جای دارند، 9 مدل در سه ماهه چهارم سال 2019 نسخه بتا اندروید Q را دریافت خواهند کرد و دو مدل دیگر، در سه ماهه نخست سال 2020 به این جمع خواهند پیوست. همانطور که پیداست، گوشی های ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو در انتهای صف قرار گرفته‌اند و شیائومی بدون ملاک قرار دادن زمان عرضه‌ محصولات، اولویت به‌روزرسانی را برای پرچمداران سری Mi و Mi Mix قائل شده است.

گوشی هوشمند برنامه‌ی دریافت اندروید Q
می ۹ فصل چهارم ۲۰۱۹
می ۹ اس ای فصل چهارم ۲۰۱۹
ردمی K20  پرو فصل چهارم ۲۰۱۹
ردمی K20 فصل چهارم ۲۰۱۹
می ۸ فصل چهارم ۲۰۱۹
می ۸ پرو فصل چهارم ۲۰۱۹
می ۸ اکسپلورر فصل چهارم ۲۰۱۹
می میکس 2S فصل چهارم ۲۰۱۹
می میکس ۳ فصل چهارم ۲۰۱۹
ردمی نوت ۷ پرو فصل اول ۲۰۲۰
ردمی نوت ۷ فصل اول ۲۰۲۰

همانطور که در فهرست منتشرشده‌ی شیائومی مشاهده می‌کنید، گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو با آنکه زودتر از سایر پرچم‌داران این فهرست به بازار عرضه می‌شوند، دیرتر از سایر محصولات نسخه‌ی بتای اندروید Q را دریافت خواهند کرد. اوایل خرداد، ردمی K20 پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی شد و در همان زمان، شیائومی اعلام کرد این گوشی هوشمند در برنامه‌ دریافت نسخه‌ی بتای اندروید Q قرار دارد.

گفتنی است آخرین اخبار از یکپارچه‌سازی رابط کاربری MIUI و سیستم‌عامل اندروید حکایت می‌کنند. این بدان معنی است که حتی اگر پرچم‌دار ردمی برای دریافت اندروید Q آماده باشد، به‌صورت رسمی نسخه‌ بتای سیستم‌عامل اندورید Q را اجرا نخواهد کرد تا تیم شیائومی رابط کاربری Mi را آماده بهره‌برداری کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *