موبایل و تبلت

انتشار نسخه بتای اندروید Q برای 11 گوشی شیائومی

بر اساس خبرهای جدید بزودی یازده گوشی شیائومی نسخه بتا اندروید Q را دریافت خواهند کرد. این در حالی است که شرکت هایی مثل هواوی، گوگل و وان پلاس از مدت ها پیش این نسخه را دریافت کرده بودند و شیائومی یکی از آخرین برندهایی است که این نسخه را دریافت می کند.

از میان یازده گوشی شیائومی که در این فهرست جای دارند، 9 مدل در سه ماهه چهارم سال 2019 نسخه بتا اندروید Q را دریافت خواهند کرد و دو مدل دیگر، در سه ماهه نخست سال 2020 به این جمع خواهند پیوست. همانطور که پیداست، گوشی های ردمی نوت 7 و نوت 7 پرو در انتهای صف قرار گرفته‌اند و شیائومی بدون ملاک قرار دادن زمان عرضه‌ محصولات، اولویت به‌روزرسانی را برای پرچمداران سری Mi و Mi Mix قائل شده است.

گوشی هوشمند برنامه‌ی دریافت اندروید Q
می ۹ فصل چهارم ۲۰۱۹
می ۹ اس ای فصل چهارم ۲۰۱۹
ردمی K20  پرو فصل چهارم ۲۰۱۹
ردمی K20 فصل چهارم ۲۰۱۹
می ۸ فصل چهارم ۲۰۱۹
می ۸ پرو فصل چهارم ۲۰۱۹
می ۸ اکسپلورر فصل چهارم ۲۰۱۹
می میکس 2S فصل چهارم ۲۰۱۹
می میکس ۳ فصل چهارم ۲۰۱۹
ردمی نوت ۷ پرو فصل اول ۲۰۲۰
ردمی نوت ۷ فصل اول ۲۰۲۰

همانطور که در فهرست منتشرشده‌ی شیائومی مشاهده می‌کنید، گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۷ و ردمی نوت ۷ پرو با آنکه زودتر از سایر پرچم‌داران این فهرست به بازار عرضه می‌شوند، دیرتر از سایر محصولات نسخه‌ی بتای اندروید Q را دریافت خواهند کرد. اوایل خرداد، ردمی K20 پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی شد و در همان زمان، شیائومی اعلام کرد این گوشی هوشمند در برنامه‌ دریافت نسخه‌ی بتای اندروید Q قرار دارد.

گفتنی است آخرین اخبار از یکپارچه‌سازی رابط کاربری MIUI و سیستم‌عامل اندروید حکایت می‌کنند. این بدان معنی است که حتی اگر پرچم‌دار ردمی برای دریافت اندروید Q آماده باشد، به‌صورت رسمی نسخه‌ بتای سیستم‌عامل اندورید Q را اجرا نخواهد کرد تا تیم شیائومی رابط کاربری Mi را آماده بهره‌برداری کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا