کنسول و بازی

بازی‌های رایگان ماه جولای 2019 سرویس پلی‌استیشن پلاس اعلام شد

طبق معمول، سونی عناوین رایگان ماه جولای 2019 مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. سونی این بار به‌سراغ یک بازی ماشین سواری و یک بازی ورزشی رفته است.

کاربران پلی استیشن 4 که دارای اشتراک پلی‌استیشن پلاس هستند، می‌توانند از تاریخ ۱۱ تیر ماه (دو جولای) بازی‌های Pro Evolution Soccer 2019 و Horizon Chase Turbo را روی کنسول خود دانلود کنند و از تجربه‌ آن‌ها لذت ببرند. بااینکه PES 2020 در شهریور ماه عرضه می‌شود، اما کاربران و هواداران این مجموعه که هنوز موفق به‌ تجربه‌ PES 2019 نشده‌اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ جدید، خود را سرگرم کنند.

به طور حتم این پیشنهاد برای طرفداران فوتبال و PES دوستان بسیار سخاوتمندانه است اما در مورد Horizon Chase Turbo باید بدانید که با یک بازی مسابقه‌ ای اتومبیل‌ رانی با شکل و شمایل قدیمی و کلاسیک طرف هستید که البته توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب و نمرات خوبی را از کاربران استیم دریافت کند. این بازی برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شده. جالب است بدانید که Horizon Chase Turbo هم برای کابران پی‌سی در استیم به مناسبت تخفیف‌های تابستانی دارای ۴۰ درصد تخفیف بوده و با قیمت ۱۲ دلار به فروش می‌رسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا