طبق معمول، سونی عناوین رایگان ماه جولای 2019 مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. سونی این بار به‌سراغ یک بازی ماشین سواری و یک بازی ورزشی رفته است.

کاربران پلی استیشن 4 که دارای اشتراک پلی‌استیشن پلاس هستند، می‌توانند از تاریخ ۱۱ تیر ماه (دو جولای) بازی‌های Pro Evolution Soccer 2019 و Horizon Chase Turbo را روی کنسول خود دانلود کنند و از تجربه‌ آن‌ها لذت ببرند. بااینکه PES 2020 در شهریور ماه عرضه می‌شود، اما کاربران و هواداران این مجموعه که هنوز موفق به‌ تجربه‌ PES 2019 نشده‌اند، می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و تا زمان عرضه‌ی نسخه‌ جدید، خود را سرگرم کنند.

به طور حتم این پیشنهاد برای طرفداران فوتبال و PES دوستان بسیار سخاوتمندانه است اما در مورد Horizon Chase Turbo باید بدانید که با یک بازی مسابقه‌ ای اتومبیل‌ رانی با شکل و شمایل قدیمی و کلاسیک طرف هستید که البته توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب و نمرات خوبی را از کاربران استیم دریافت کند. این بازی برای پی‌سی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر شده. جالب است بدانید که Horizon Chase Turbo هم برای کابران پی‌سی در استیم به مناسبت تخفیف‌های تابستانی دارای ۴۰ درصد تخفیف بوده و با قیمت ۱۲ دلار به فروش می‌رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *