اوپو امروز در چین علاوه بر معرفی A91، از گوشی اقتصادی اوپو A8 نیز رونمایی کرده است. این گوشی جدید از یک نمایشگر بزرگ، باتری بزرگ و حافظه بالا بهره می برد. قیمت این گوشی حدود 170 دلار بود و از امروز در دسترس کاربران چینی قرار گرفته است.

بدنه گوشی اوپو A8 از جنس پلی کربنات ساخته شده و دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل و نسبت نمایشگر به بدنه 89 درصدی است. قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردازه مدیاتک هلیو پی 35 تامین شده و در کنار تراشه 4 گیگابایت حافظ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از میکرو اس دی همراهی می کند.

به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری ColorOS 6.1 بر پایه اندروید 9 پای روی گوشی اجرا شده و از باتری 4230 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. باتری بکاررفته روی گوشی قادر است تا 14 ساعت در حالت تماشای آنلاین ویدیو و 7 ساعت در حالت بازی آنلاین شارژ نگه می دارد. در بریدگی بالای نمایشگر دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه با چینش سنسورهای 12 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو هستیم. از دیگر مشخصات این گوشی می توان سنسور اثر انگشت و بلوتوث 4.2 اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *