موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی اوپو A8 با قیمت 170 دلار معرفی شد

اوپو امروز در چین علاوه بر معرفی A91، از گوشی اقتصادی اوپو A8 نیز رونمایی کرده است. این گوشی جدید از یک نمایشگر بزرگ، باتری بزرگ و حافظه بالا بهره می برد. قیمت این گوشی حدود 170 دلار بود و از امروز در دسترس کاربران چینی قرار گرفته است.

بدنه گوشی اوپو A8 از جنس پلی کربنات ساخته شده و دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1600 در 720 پیکسل و نسبت نمایشگر به بدنه 89 درصدی است. قدرت پردازشی این دستگاه توسط پردازه مدیاتک هلیو پی 35 تامین شده و در کنار تراشه 4 گیگابایت حافظ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از میکرو اس دی همراهی می کند.

به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری ColorOS 6.1 بر پایه اندروید 9 پای روی گوشی اجرا شده و از باتری 4230 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. باتری بکاررفته روی گوشی قادر است تا 14 ساعت در حالت تماشای آنلاین ویدیو و 7 ساعت در حالت بازی آنلاین شارژ نگه می دارد. در بریدگی بالای نمایشگر دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه با چینش سنسورهای 12 مگاپیکسلی اصلی، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو هستیم. از دیگر مشخصات این گوشی می توان سنسور اثر انگشت و بلوتوث 4.2 اشاره کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا