شرکت MSI پیش از CES 2020، از جدیدترین لپ تاپ مجهز به نمایشگر Mini LED موسوم به MSI Creator 17 رونمایی کرده است. لپ تاپ حرفه‌ای MSI Creator 17 که از سری مدل‌های کریتور، که به شکلی خاص برای سازندگان محتوا، نرم افزارهای مهندسی، برنامه‌های سه بعدی و گرافیکی، ادیت، معماری و …. طراحی شده است.

این لپ تاپ از نمایشگر 17.3 اینچی مجهز به فناوری Mini LED بهره می‌برد. این اولین لپ تاپ در جهان است که به این فناوری مجهز می‌شود. تا پیش از این، Mini LED تنها در چند مانیتور دسکتاپ مورد استفاده قرار گرفته بود. از جمله دیگر ویژگی‌های نمایشگر مورد استفاده در Creator 17 می‌توان به قدرت کنترل بیشتر در کنتراست منطقه‌ای اشاره کرد. Creator 17 دارای 240 منطقه نورانی متفاوت بوده و از نشت نور نیز جلوگیری می‌کند.

همچنین این مانیتور از وضوح 4K بهره برده و آخرین نشان HDR 1000 را یدک می‌کشد. این شدت نور حتی بالاتر از نمایشگرهای OLED کنونی است. از جمله دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ جذاب می‌توان به پشتیبانی 100 درصدی از گستره رنگ DCI-P3 اشاره کرد.

همچنین MSI از سریع‌ترین کارت خوان SD UHS-III جهان با سرعت حداکثر 624 مگابایت در ثانیه استفاده کرده است. این لپ تاپ دارای یک درگاه Thunderbolt است که با توان 27 وات (9 ولت و 3 آمپر) امکان شارژ گوشی‌های هوشمند و دیگر تجهیزات مشابه را خواهد داشت. این محصول در CES 2020 به شکل عمومی نمایش داده خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *