پس از رونمایی ConceptD 9 در سال گذشته، ایسر، حالا نسخه کوچک‌تری از لپ‌تاپ‌های ConceptD را با تمرکز بر خالقان و طراحان معرفی کرده است. مدل جدید ConceptD 7 Ezel و ConceptD 7 Ezel Pro درمقایسه‌ نسل قبلی، از نمایشگر کوچک‌تر ۱۵.۶ اینچی 4K برخوردار بوده و نرخ دقت تصویر در آن‌ کمتر از 2 است و می‌توان آن را در پنج حالت مختلف تنظیم کرد. لپ‌تاپ‌های

هر دو لپ تاپ از پردازنده گرافیکی RTX انویدیا استفاده می‌کنند و با اینکه به لولاهای جدیدی مجهز شده‌اند که امکان خم شدن 360 درجه‌ای آن‌ها را فراهم می‌کند، اما بدنه آن‌ها همچنان بسیار نازک و ظریف باقی مانده است. با این لولاهای جدید کاربر قادر خواهد بود از لپتاپ‌های جدید ایسر در 5 مد sharing، floating، pad، display و stand استفاده کند.

همچنین، این امکان وجود دارد که صفحه‌ لمسی را به‌سمت پایین بکشیم و با استفاده از قلم Wacom EMR روی نمایشگر طراحی کنیم. صفحه‌نمایش لپ‌تاپ ConceptD 7 Ezel از ۱۰۰ درصد رنگ‌های Adobe RGB پشتیبانی می‌کند. به‌گفته‌ ایسر، نمایشگر لپ‌تاپ مذکور از حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت و پوشش ضدتابش بهره می‌برد. ConceptD 7 Ezel برای گیمینگ نیز مناسب است و در آن پردازنده‌ سری H از نسل دهم اینتل و ۳۲ گیگابایت رم و ۲ ترابایت حافظه SSD PCIe تعبیه شده است. علاوه بر این از نسل 10 پردازنده‌های اینتل در این مدل‌ها استفاده شده و ایسر اعلام کرده که مدل‌های پرو احتمالا به چیپ‌های Xeon مجهز خواهند شد.

مدل استاندارد از کارت‌های گرافیک  RTX 2060 Ti یا 2080 استفاده می‌کند، در حالی که مدل‌های پرو با آخرین کارت‌های گرافیک Quadro RTX Studio عرضه خواهند شد. این لپ‌تاپ‌ها در بخش اتصالات نیز شامل دو پورت Thunderbolt 3، شکاف کارت SD، یک DisplayPort 1.4 و HDMI 2.0 هستند. از آنجایی که لپ تاپ‌های سری ConceptD برای کاربران حرفه‌ای تر طراحی شده‌اند قیمت آن‌ها هم بر همین اساس تنظیم شده است. ConceptD 7 Ezel از 2699 دلار و مدل پرو از 3099 دلار قیمت‌گذاری شده است.

درکنار لپ‌تاپ جدید، ایسر کامپیوتر رومیزی با تمرکزی مشابه برای طراحان و خالقان نیز معرفی کرده است. کامپیوتر رومیزی ConceptD 700 بسیار قدرتمند و با طراحی مینیمالیستی ارائه خواهد شد. ConceptD 700 را می‌توان با پردازنده Intel Xeon E و کارت گرافیک Quadro RTX 4000 انویدیا و رم ۶۴ گیگابایتی پیکربندی کرد. این کامیپوتر رومیزی همچنین از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد و در قسمت بالایی که با طرحی از چوب پوشیده شده، به پنل کوچک داخلی با قابلیت شارژ بی‌سیم مجهز است.

ازآنجاکه لپ‌تاپ ConceptD 7 Ezel و کامپیوتر رومیزی ConceptD 700 برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده‌اند، نمی‌توانیم انتظار قیمتی ارزان را داشته باشیم. هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ کامیپوتر رومیزی ConceptD 700 برای آمریکای‌شمالی دردسترس نیست؛ اما احتمالا ماه مارس با قیمت ۱،۶۹۹ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *