سامسونگ امروز از گوشی هوشمند میان رده جدید سری A تحت عنوان گلکسی A41 رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین سه گانه اصلی و نمایشگر اولد اشاره کرد. گلکسی A41 نسخه بهبودیافته نسل قبلی یعنی گلکسی A40 است و دارای صفحه نمایش بزرگ 6.1 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی قرار گرفته و سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر است.

در پشت گوشی شاهد قرار گیری دوربین سه گانه اصلی که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، حسگر 8 مگاپیکسلی اولتراواید و حسگر 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تشکیل شده است. از سوی دیگر، گلکسی A41 مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو پی 65 بوده و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

برای تامین انرژی دستگاه از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی استفاده شده و به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 روی گوشی اجرا می شود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به گواهی IP68 ضد آب و ضربه اشاره کرد. گلکسی A41 قرار است در رنگ های آبی و مشکی و سفید عرضه شود، ولی سامسونگ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری این گوشی منتشر نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *