موبایل و تبلت

گلکسی A41 معرفی شد: دوربین سه گانه و نمایشگر 6.1 اینچی اولد

سامسونگ امروز از گوشی هوشمند میان رده جدید سری A تحت عنوان گلکسی A41 رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین سه گانه اصلی و نمایشگر اولد اشاره کرد. گلکسی A41 نسخه بهبودیافته نسل قبلی یعنی گلکسی A40 است و دارای صفحه نمایش بزرگ 6.1 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی قرار گرفته و سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر است.

در پشت گوشی شاهد قرار گیری دوربین سه گانه اصلی که از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، حسگر 8 مگاپیکسلی اولتراواید و حسگر 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تشکیل شده است. از سوی دیگر، گلکسی A41 مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو پی 65 بوده و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

برای تامین انرژی دستگاه از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 واتی استفاده شده و به طور پیش فرض سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 روی گوشی اجرا می شود. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به گواهی IP68 ضد آب و ضربه اشاره کرد. گلکسی A41 قرار است در رنگ های آبی و مشکی و سفید عرضه شود، ولی سامسونگ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری این گوشی منتشر نکرده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا