دقایقی قبل شرکت ریلمی از گوشی X50m رونمایی کرد و به خانواده X50 و X50 پرو ملحق شد. ریلمی X50m 5G مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 765G بوده و سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری Realme UI داشته و با دو پیکربندی 6 یا گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.

این گوشی از صفحه نمایش 6.57 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد که در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر یک حفره بیضی شکل حاوی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. پنل پشتی این گوشی شباهت زیادی به ریلمی ۶ دارد که دوربین چهارگانه تشکیل شده از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین مختص پرتره ۲ مگاپیکسلی توجه را جلب می‌کند.

حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه‌ سمت راست بدنه قرار گرفته و این گوشی به لطف سیستم خنک‌کننده جدید می‌تواند گرمای تولیدی تراشه را به خوبی کنترل کند. در این میان باید خاطرنشان کنیم که ریلمی X50m فاقد جک هدفون است و به همین خاطر کاربران برای استفاده از هدفون سیمی باید از پورت USB-C این گوشی بهره ببرند.

انرژی این گوشی از طریق باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و به لطف شارژ سریع ۳۰ وات، باتری آن در عرض ۳۰ دقیقه از ۰ به ۷۰ درصد می‌رسد. قیمت این گوشی از ۱۹۹۹ یوان (۲۸۰ دلار) آغاز می‌شود و از تاریخ ۲۹ آوریل به دست کاربران چینی می‌رسد. در مورد عرضه بین‌المللی این گوشی هنوز خبری منتشر نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *