موبایل و تبلت

ریلمی X50m 5G با تراشه اسنپدراگون 765G معرفی شد

دقایقی قبل شرکت ریلمی از گوشی X50m رونمایی کرد و به خانواده X50 و X50 پرو ملحق شد. ریلمی X50m 5G مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 765G بوده و سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری Realme UI داشته و با دو پیکربندی 6 یا گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود.

این گوشی از صفحه نمایش 6.57 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد که در سمت چپ بخش فوقانی نمایشگر یک حفره بیضی شکل حاوی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. پنل پشتی این گوشی شباهت زیادی به ریلمی ۶ دارد که دوربین چهارگانه تشکیل شده از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین مختص پرتره ۲ مگاپیکسلی توجه را جلب می‌کند.

حسگر اثر انگشت این گوشی در لبه‌ سمت راست بدنه قرار گرفته و این گوشی به لطف سیستم خنک‌کننده جدید می‌تواند گرمای تولیدی تراشه را به خوبی کنترل کند. در این میان باید خاطرنشان کنیم که ریلمی X50m فاقد جک هدفون است و به همین خاطر کاربران برای استفاده از هدفون سیمی باید از پورت USB-C این گوشی بهره ببرند.

انرژی این گوشی از طریق باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و به لطف شارژ سریع ۳۰ وات، باتری آن در عرض ۳۰ دقیقه از ۰ به ۷۰ درصد می‌رسد. قیمت این گوشی از ۱۹۹۹ یوان (۲۸۰ دلار) آغاز می‌شود و از تاریخ ۲۹ آوریل به دست کاربران چینی می‌رسد. در مورد عرضه بین‌المللی این گوشی هنوز خبری منتشر نشده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا