نرم افزار و اینترنت

فیسبوک قابلیت Shops را برای تبدیل مشاغل به فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد

در حالی که Facebook Marketplace مکانی عالی برای خرید و فروش کالاهای فروخته شده توسط افراد بود، کاربران هرگز نتوانستند از محصولات مارک های بزرگ و یا فروشگاه های محلی خریداری کنند.اکنون فیسبوک قابلیتی به نام Shops ارائه کرده که بستری برای ایجاد هرگونه بیزینس، از کسب و کار کوچک گرفته تا یک مارکت جهانی، برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند محصولات را به طور مستقیم به کاربران بفروشند.

کسب و کارها به کمک قابلیت Shops می‌توانند قسمتی از صفحه فیسبوک یا اینستاگرام خود را به یک «فروشگاه» اختصاص دهند و کاتالوگ محصولات را برای خرید در معرض نمایش کاربران قرار دهند. خریدها در فیسبوک انجام نشده و مشتری از صفحه محصول به وب سایت کسب و کار هدایت خواهد شد.

قابلیت Shops به کسب و کارها کمک می کند تا توجه دنبال کنندگان را به محصولات خود جلب کرده و مشتری جدید به دست آورند. همچنین می‌توانند با مشتری احتمالی در مسنجر، واتساپ و دایرکت اینستاگرام چت کنند. اینستاگرام از این قابلیت به شکل گسترده تری استفاده خواهد کرد و بناست در آپدیت‌های آینده قسمتی از اپلیکیشن را به فروشگاه اختصاص داده و آن را جایگزین تب «Activity» کند.

امکانات دیگری که فیس بوک در حال آزمایش می باشد، این است که امکان نمایش لایو محصولات در اینستاگرام و فیس بوک است. به کمک این قابلیت برندها و اینفلوئنسرها می‌توانند پیش از لایو استریم برخی محصولات را تگ کرده و لینک خرید آن‌ها را پایین ویدیو پین کنند.قابلیت Shops به مرور در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع
fonearena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا