کنسول و بازی

بازی های رایگان ماه ژوئن 2020 پلی استیشن پلاس اعلام شد

سونی روزگذشته فهرست بازی های رایگان ماه ژوئن 2020 سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. این ماه هم دو بازی جذاب از دو شرکت الکترونیک آرتز و اکتیویژن با نام های Star Wars Battlefront II و Call of Duty: WWII به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

Star Wars Battlefront II در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و حواشی زیادی را به‌خاطر لوت باکس‌های خود به‌همراه داشت. در ادامه استودیو دایس (EA Dice) تلاش کرد تا به‌واسطه‌ تغییرات بزرگ خود، سیستم لوت باکس‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای را تغییر دهد، اما کاربران آنطور که باید و شاید، نتوانستند با بازی ارتباط برقرار کنند. این بازی از تاریخ ۱۳ خرداد ماه (دو ژوئن) در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد.

بازی Call of Duty: WWII، ساخته استودیو اسلج‌همر گیمز، برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و مجموعه کالاف دیوتی را یک بار دیگر وارد جنگ جهانی دوم کرد. کاربران در جریان کمپین تقریبا ۶ ساعته Call of Duty: WWII می‌توانند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را کسب کنند و بااینکه سرورهای آنلاین بازی همچنان فعال هستند، اما تعداد بازیکنانی زیادی در آن حضور ندارند. کاربران هم اکنون می توانند بازی Call of Duty: WWII را روی پلی‌ استیشن 4 خود دانلود و تجربه کنند. گفتنی است که هر دو بازی تا دوشنبه 6 ژوئیه 2020 در دسترس خواهند بود.

منبع
playstation
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا