سونی روزگذشته فهرست بازی های رایگان ماه ژوئن 2020 سرویس پلی استیشن پلاس را اعلام کرد. این ماه هم دو بازی جذاب از دو شرکت الکترونیک آرتز و اکتیویژن با نام های Star Wars Battlefront II و Call of Duty: WWII به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

Star Wars Battlefront II در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و حواشی زیادی را به‌خاطر لوت باکس‌های خود به‌همراه داشت. در ادامه استودیو دایس (EA Dice) تلاش کرد تا به‌واسطه‌ تغییرات بزرگ خود، سیستم لوت باکس‌ها و خریدهای درون برنامه‌ای را تغییر دهد، اما کاربران آنطور که باید و شاید، نتوانستند با بازی ارتباط برقرار کنند. این بازی از تاریخ ۱۳ خرداد ماه (دو ژوئن) در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 قرار می‌گیرد.

بازی Call of Duty: WWII، ساخته استودیو اسلج‌همر گیمز، برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و مجموعه کالاف دیوتی را یک بار دیگر وارد جنگ جهانی دوم کرد. کاربران در جریان کمپین تقریبا ۶ ساعته Call of Duty: WWII می‌توانند تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای را کسب کنند و بااینکه سرورهای آنلاین بازی همچنان فعال هستند، اما تعداد بازیکنانی زیادی در آن حضور ندارند. کاربران هم اکنون می توانند بازی Call of Duty: WWII را روی پلی‌ استیشن 4 خود دانلود و تجربه کنند. گفتنی است که هر دو بازی تا دوشنبه 6 ژوئیه 2020 در دسترس خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *