موبایل و تبلت

نسخه بتای اندروید 11 برای ویوو NEX 3S 5G و iQOO 3 منتشر شد

تاکنون شرکت های گوگل و وان پلاس، آپدیت اندروید 11 بتا را برای دستگاه های خود ارسال کردند و شرکت های دیگر نظیر شیائومی، اوپو و یا ریلمی قول دادند که بزودی این آپدیت را به دستگاه های خود ارائه دهند. در همین راستا، شرکت ویوو نیز دست بکار شده و مانند وان پلاس، نسخه بتای اندروید 11 را برای دو گوشی هوشمند NEX 3S 5G وiQOO 3 منتشر کرده است.

کاربران می توانند هم اکنون از طریق لینک نسخه بتای اول اندروید 11 را برای انواع نسخه های چینی NEX 3S 5G و iQOO 3 و لینک دوم برای نسخه هندی آنها دریافت کنند. توجه داشته باشید که این فریمورها فقط برای استفاده توسعه دهندگان در نظر گرفته شده اند و بهتر است آنها را روی دستگاه های اصلی خود نصب نکنید، زیرا آنها به اندازه کافی پایدار نیستند و موارد شناخته شده موجود در زیر را نشان می دهند:

  • کار نکردن سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر
  • کار نکردن دوربین سلفی گوشی ها
  • آیکون های نوار وضعیت استثناهایی نظیر ناچ دوربین و گوشه صفحه با آیکون را نشان می دهد.
  • وقتی کروم را برای اولین بار شروع شد، “همگام سازی را روشن کنید؟” صفحه هیچ اطلاعات ورود به سیستم حساب Google را نشان نمی دهد.
  • در تنظیمات ، آیتم مورد “About emulated device” به جای “About device” است.
  • در صفحه تنظیمات دو صفحه به روزرسانی سیستم وجود دارد (یکی در “تنظیمات> بروزرسانی سیستم” ، دیگری در “تنظیمات> سیستم> پیشرفته> بروزرسانی سیستم”). کاربر ممکن است اشتباه کند.

ویوو می گوید دومین بتای اندروید 11 در اواخر ماه جولای منتشر می شود و انتشار نسخه اول بتا در اوت را متوقف می شود، این در حالی است که انتظار دارد گوگل از ساخت پایدار اندروید 11 را بزودی ارائه دهد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا