موبایل و تبلت

ویوو V19 نئو با تراشه اسنپدراگون 675 و دوربین چهارگانه معرفی شد

ویوو به تازگی عضو جدیدی از گوشی های سری V تحت عنوان ویوو V19 نئو رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین چهارگانه اصلی و تراشه اسنپدراگون 675 اشاره کرد. این گوشی دارای رابط کاربری Funtouch OS 10 مبتنی بر اندروید 10 است. ویوو وی 19 نئو به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 675 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

صفحه نمایش 6.44 اینچی آن از نوع سوپر امولد اولترا او بوده و رزولوشن فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد. این گوشی یک سنسور اثر انگشت داشته که در زیر نمایشگر تعبیه شده و در سمت راست بالای نمایشگر، شاهد حضور دوربین سلفی حفره دار 32 مگاپیکسلی با دو حالت Super Night Mode و Super Night Selfie خواهیم بود.

در پشت دستگاه دوربین اصلی چهارتایی قرار گرفته که این دوربین از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان پورت USB-C و رنگ های آبی و سفید اشاره کرد. گوشی ویوو V19 نئو قرار است با قیمت 360 دلار به فروش خواهد رسید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا