ویوو به تازگی عضو جدیدی از گوشی های سری V تحت عنوان ویوو V19 نئو رونمایی کرده است. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین چهارگانه اصلی و تراشه اسنپدراگون 675 اشاره کرد. این گوشی دارای رابط کاربری Funtouch OS 10 مبتنی بر اندروید 10 است. ویوو وی 19 نئو به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 675 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

صفحه نمایش 6.44 اینچی آن از نوع سوپر امولد اولترا او بوده و رزولوشن فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد. این گوشی یک سنسور اثر انگشت داشته که در زیر نمایشگر تعبیه شده و در سمت راست بالای نمایشگر، شاهد حضور دوربین سلفی حفره دار 32 مگاپیکسلی با دو حالت Super Night Mode و Super Night Selfie خواهیم بود.

در پشت دستگاه دوربین اصلی چهارتایی قرار گرفته که این دوربین از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان پورت USB-C و رنگ های آبی و سفید اشاره کرد. گوشی ویوو V19 نئو قرار است با قیمت 360 دلار به فروش خواهد رسید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *