کنسول و بازی
موضوعات داغ

تماشا کنید: بازی جدید Star Wars: Squadrons معرفی شد

شرکت الکترونیک آرتز امروز با انتشار تریلری از نسخه جدیدی سری بازی های جنگ ستارگان با نام Star Wars: Squadrons رونمایی کرده است. بنابر اطلاعات به دست آمده این عنوان شامل دو بخش تک نفره و چند نفره می‌باشد، اما تمرکز اصلی بر روی بخش چند نفره است و در کنار قسمتِ داستانی، بازیکنان می‌توانند در کنار شخصیت‌های افسانه‌ای Star Wars به مبارزه با یکدیگر بپردازند. اتمسفر اصلی بازی همانطور که از نام و پوستر آن پیداست، نبردهای هوایی خواهد بود.

در جریان تریلر منتشر شده، شاهد نیروهای ربلیون و امپراطوری هستیم که به‌واسطه‌ سفینه‌های فضایی مخصوص خود با یکدیگر مبارزه می‌کنند. همچنین مشخص شد که این بازی توسط استودیو EA Motive در حال توسعه است و در تاریخ ۱۱ مهر ماه (۲ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

[aparat id=’YFP16′]

ازدیگر ویژگی‌های Star Wars: Squadrons هم می‌توان‌ به، ویژگی شخصی‌سازی سفینه فضایی و پشتیبانی از واقعیت مجازی اشاره کرد. نکته جالب این است که کاربران واقعیت مجازی بازی روی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی می‌توانند به لطف کراس‌پلی درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند. همچنین استارفایترهای بازی هم هرکدام کلاس‌های متفاوتی دارند و می‌توانید باتوجه‌به شیوه بازی کردن خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا