شرکت الکترونیک آرتز امروز با انتشار تریلری از نسخه جدیدی سری بازی های جنگ ستارگان با نام Star Wars: Squadrons رونمایی کرده است. بنابر اطلاعات به دست آمده این عنوان شامل دو بخش تک نفره و چند نفره می‌باشد، اما تمرکز اصلی بر روی بخش چند نفره است و در کنار قسمتِ داستانی، بازیکنان می‌توانند در کنار شخصیت‌های افسانه‌ای Star Wars به مبارزه با یکدیگر بپردازند. اتمسفر اصلی بازی همانطور که از نام و پوستر آن پیداست، نبردهای هوایی خواهد بود.

در جریان تریلر منتشر شده، شاهد نیروهای ربلیون و امپراطوری هستیم که به‌واسطه‌ سفینه‌های فضایی مخصوص خود با یکدیگر مبارزه می‌کنند. همچنین مشخص شد که این بازی توسط استودیو EA Motive در حال توسعه است و در تاریخ ۱۱ مهر ماه (۲ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

[aparat id=’YFP16′]

ازدیگر ویژگی‌های Star Wars: Squadrons هم می‌توان‌ به، ویژگی شخصی‌سازی سفینه فضایی و پشتیبانی از واقعیت مجازی اشاره کرد. نکته جالب این است که کاربران واقعیت مجازی بازی روی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی می‌توانند به لطف کراس‌پلی درکنار یکدیگر بازی را تجربه کنند. همچنین استارفایترهای بازی هم هرکدام کلاس‌های متفاوتی دارند و می‌توانید باتوجه‌به شیوه بازی کردن خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *