پس از شایعات، سرانجام موتورولا از گوشی هوشمند میان رده جدیدش تحت عنوان موتو G9 پلاس رونمایی کرد. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین چهارگانه اصلی، باتری بزرگ و نمایشگر بزرگ اشاره کرد. موتو جی 9 پلاس قدرت پردازشی خود را توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 730G تامین می کند. این گوشی همچنین 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته و امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی تا 512 گیگابایت فراهم شده است.

در پنل جلو، صفحه نمایش 6.8 اینچی مکس ویژن با رزولوشن فول اچ دی پلاس و پشتیبانی از HDR10 تعبیه شده و دوربین سلفی حفره دار از سنسور 16 مگاپیکسلی برخوردار است. در پشت گوشی شاهد قرار گیری دوربین چهارگانه اصلی هستیم که از چینش سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. از سایر مشخصات این دستگاه می توان به پورت USB-C، سنسور اثر انگشت، NFC و بلوتوث 5.1 اشاره کرد. موتو جی 9 پلاس در رنگ های طلایی و آبی با قیمت 470 دلار در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *