موبایل و تبلت

موتو G9 پلاس با تراشه اسنپدراگون 730G معرفی شد

پس از شایعات، سرانجام موتورولا از گوشی هوشمند میان رده جدیدش تحت عنوان موتو G9 پلاس رونمایی کرد. از مشخصات این گوشی می توان به دوربین چهارگانه اصلی، باتری بزرگ و نمایشگر بزرگ اشاره کرد. موتو جی 9 پلاس قدرت پردازشی خود را توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون 730G تامین می کند. این گوشی همچنین 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته و امکان پشتیبانی از کارت میکرو اس دی تا 512 گیگابایت فراهم شده است.

در پنل جلو، صفحه نمایش 6.8 اینچی مکس ویژن با رزولوشن فول اچ دی پلاس و پشتیبانی از HDR10 تعبیه شده و دوربین سلفی حفره دار از سنسور 16 مگاپیکسلی برخوردار است. در پشت گوشی شاهد قرار گیری دوربین چهارگانه اصلی هستیم که از چینش سنسورهای 64 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند. از سایر مشخصات این دستگاه می توان به پورت USB-C، سنسور اثر انگشت، NFC و بلوتوث 5.1 اشاره کرد. موتو جی 9 پلاس در رنگ های طلایی و آبی با قیمت 470 دلار در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا