گلکسی S20 FE مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند سری گلکسی اس بوده که امسال عرضه شده است. سامسونگ تمام ویژگی های اصلی هم رده های گران قیمت خود را با برخی کاستی های جزئی ارائه داده تا بتواند آن را با قیمت ارزان تری بفروشد. متأسفانه ، برخی از پذیرندگان اولیه با مشکلات لمسی در صفحه نمایش مواجه شدند. اما اکنون، غول فناوری آن را از طریق به روزرسانی نرم افزاری برطرف کرده است.

هفته گذشته، ما گزارش دادیم که تعداد کمی از کاربران Galaxy S20 FE با مشکلات مربوط به ورودی لمسی در واحد خود مواجه هستند. مشکلاتی که کاربران با آن روبرو بودند شامل لمس شبح، عدم توانایی تفاوت بین ضربه و حرکت و عدم پاسخگویی به لمس بود. اکنون، طبق گفته سم موبایل، سامسونگ در حال انتشار بروزرسانی نرم افزار جدیدی برای این دستگاه در سراسر جهان است که مشکلات مربوط به نمایشگر را برطرف می کند. این به روزرسانی برای هر دو نسخه 4G اگزینوس 990 (SM-G780F) و 5G اسنپدراگون 865 نسخه (SM-G781B) گوشی در دسترس است.

این بروزرسانی با شناسه نرم افزاری G78xxXXU1ATJ5 ارائه شده و به غیر از برطرف شدن مشکل نمایشگر، به مسئله دیگر اشاره نشده است. کاربران گلکسی S20 FE برای دریافت این بروزرسانی کافیست که به مسیر Settings > Software update مراجعه نمایند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *