مایکروسافت در CES 2021 از لپ تاپ جدید 2 در 1 سرفیس پرو 7 پلاس با اتصال 4G LTE و تراشه نسل یازدهم اینتل پرده برداری کرد. این نسخه از سرفیس برای مشاغل و مشتریان آموزشی طراحی شده و از لحاظ ظاهری تقریبا شبیه به سرفیس پرو ایکس سال گذشته است.

سرفیس پر 7 پلاس مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل تایگر لیک بوده که شامل Core i3-1115G4, Core i5-1135G7, یا Core i7-1165G7 می شود. در حالی که این دستگاه مستقیماً به مشاغل اختصاص داشته و برخلاف رایانه های شخصی دیگر که این هفته در CES معرفی شده، هیچ گزینه vPro وجود ندارد و پردازنده های تایگر لیک با گرافیک Iris Xe اینتل نیز ارائه می شوند.

همچنین با 4G LTE همراه است ، چیزی که از زمان تولید نسل پنجم در پرو مشاهده نکرده ایم. این دستگاه دارای مودم Snapdragon X20 4G LTE است و بار دیگر فقط در پیکربندی Core i5 موجود است و با یک بار شارژ حداکثر 15 ساعت عمر باتری دارد. مایکروسافت همچنین در حال افزودن فضای ذخیره سازی قابل جابجایی است، چیزی که قبلاً منحصر به Surface Pro X و Surface Laptop 3 بود. از سوی دیگر این دستگاه با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR4x و یک ترابایت SSD  همراه است. سرفیس پرو 7 پلاس با قیمت پایه 899 دلار یا (114 دلار بیشتر برای نسخه 4G LTE) شروع می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *