لپ تاپ
موضوعات داغ

معرفی سرفیس پرو 7 پلاس با تراشه نسل یازدهم اینتل و اتصال 4G LTE

مایکروسافت در CES 2021 از لپ تاپ جدید 2 در 1 سرفیس پرو 7 پلاس با اتصال 4G LTE و تراشه نسل یازدهم اینتل پرده برداری کرد. این نسخه از سرفیس برای مشاغل و مشتریان آموزشی طراحی شده و از لحاظ ظاهری تقریبا شبیه به سرفیس پرو ایکس سال گذشته است.

سرفیس پر 7 پلاس مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل تایگر لیک بوده که شامل Core i3-1115G4, Core i5-1135G7, یا Core i7-1165G7 می شود. در حالی که این دستگاه مستقیماً به مشاغل اختصاص داشته و برخلاف رایانه های شخصی دیگر که این هفته در CES معرفی شده، هیچ گزینه vPro وجود ندارد و پردازنده های تایگر لیک با گرافیک Iris Xe اینتل نیز ارائه می شوند.

همچنین با 4G LTE همراه است ، چیزی که از زمان تولید نسل پنجم در پرو مشاهده نکرده ایم. این دستگاه دارای مودم Snapdragon X20 4G LTE است و بار دیگر فقط در پیکربندی Core i5 موجود است و با یک بار شارژ حداکثر 15 ساعت عمر باتری دارد. مایکروسافت همچنین در حال افزودن فضای ذخیره سازی قابل جابجایی است، چیزی که قبلاً منحصر به Surface Pro X و Surface Laptop 3 بود. از سوی دیگر این دستگاه با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR4x و یک ترابایت SSD  همراه است. سرفیس پرو 7 پلاس با قیمت پایه 899 دلار یا (114 دلار بیشتر برای نسخه 4G LTE) شروع می شود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا