در ماه فوریه، سامسونگ ردیاب های Galaxy SmartTag خود را در کنار مجموعه گلکسی S21 معرفی کرد. اکنون سامسونگ گلکسی اسمارت تگ پلاس را راهی بازار کرده که پشتیبانی از Ultrawide Band (UWB) را به ترکیب می آورد.

اسمارت تگ پلاس همان طراحی اساسی گلکسی اسمارت تگ معمولی را دارد، اما فقط در دو گزینه رنگی – سیاه و خاکستری وجود دارد. تراشه UWB اضافه شده به کاربران امکان می دهد تا در مقایسه با بلوتوث، وسایل خود را با دقت بیشتری ردیابی کنند. اسمارت تگ پلاس همچنین می تواند از UWB و بلوتوث برای ردیابی واقعیت افزوده استفاده کند که شما را به موقعیت واقعی بلادرنگ راهنمایی می کند. برد هنوز 120 متر درجه بندی می شود و شما هنوز هم مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP53 دارید.

هنوز هم برخی محدویت هایی برای این محصول وجود دارد؛ چراکه شما به یک گوشی مجهز به فناوری UWB نیاز دارید که در حال حاضر چهار گزینه پیش روی شما قرار داشته و شامل گلکسی اس 21 اولترا، اس 21 پلاس، گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی زد فولد 2 می باشد. همچنین برای جفت سازی و کنترل ردیاب باید از اپلیکیشن SmartThings سامسونگ استفاده کنید.

با توجه به مصرف انرژی بیشتر فناوری UWB ، گلکسی اسمارت تگ پلاس دارای عمر باتری کمتری است که دارای 5 ماه در مقایسه با 300 روز در گلکسی اسمارت تگ استاندارد است. خوشبختانه تگ پلاس از یک باتری استاندارد CR2032 برای جایگزینی آسان استفاده می کند. گلکسی اسمارت تگ پلاس از 16 آپریل 2021 با قیمت 40 دلار در دسترس کاربران خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *