با توجه یه اینکه همه دستگاه های موبایل و لوازم جانبی در دسترس کاربران بوده، خالی بودن اسلات روی لپ تاپ سریع تر از همیشه به چشم می خورد. در همین راستا، شرکت سیلیکون پاور از یک داک استیشن 7 به 1 با نام SU20 رونمایی کرده که به کاربران امکان گسترش اتصالات لپ تاپ خود را با گزینه های زیادی می دهد.

این راهکار کامل به لپ تاپ ها، نوت بوک ها و تبلت های مجهز به USB Type-C امکان دسترسی به پورت هایی را می دهد که در مدل های جدید حذف شده اند. با این داک می توان یک پورت HDMI، سه پورت USB Type-A، یک پورت USB Type-C، یک کارت ریدر، یک میکرو اس دی را با یک ورودی پورت USB Type-C به دستگاه متصل کرد. ورودی پورت Type-C از گذرگاه شارژ پشتیبانی کرده تا دستگاه شما را بدون نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی برای گسترش پورت، تأمین کند.

پهنای باند حداکثر 5 گیگابیت بر ثانیه از طریق 3 پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A آن، به علاوه 1 پورت USB-C PD (حداکثر 60 وات)، انتقال سریع داده ها را بین دستگاه و لوازم جانبی شما انجام می دهد. پورت HDMI از کیفیت 4K در چندین نمایشگر بدون زمان تاخیر پشتیبانی می کند. کارت خوان های SD و microSD با SDHC/SDXC سازگار هستند و می توانند همزمان برای گردش کار سریع کار کنند. 4 پورت USB (3 نوع A و 1 نوع C) اجازه می دهد انواع مختلف لوازم جانبی به طور همزمان به دستگاه شما متصل شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *