سخت افزار

سیلیکون پاور از داک استیشن SU20 رونمایی کرد

با توجه یه اینکه همه دستگاه های موبایل و لوازم جانبی در دسترس کاربران بوده، خالی بودن اسلات روی لپ تاپ سریع تر از همیشه به چشم می خورد. در همین راستا، شرکت سیلیکون پاور از یک داک استیشن 7 به 1 با نام SU20 رونمایی کرده که به کاربران امکان گسترش اتصالات لپ تاپ خود را با گزینه های زیادی می دهد.

این راهکار کامل به لپ تاپ ها، نوت بوک ها و تبلت های مجهز به USB Type-C امکان دسترسی به پورت هایی را می دهد که در مدل های جدید حذف شده اند. با این داک می توان یک پورت HDMI، سه پورت USB Type-A، یک پورت USB Type-C، یک کارت ریدر، یک میکرو اس دی را با یک ورودی پورت USB Type-C به دستگاه متصل کرد. ورودی پورت Type-C از گذرگاه شارژ پشتیبانی کرده تا دستگاه شما را بدون نیاز به صرفه جویی در مصرف انرژی برای گسترش پورت، تأمین کند.

پهنای باند حداکثر 5 گیگابیت بر ثانیه از طریق 3 پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A آن، به علاوه 1 پورت USB-C PD (حداکثر 60 وات)، انتقال سریع داده ها را بین دستگاه و لوازم جانبی شما انجام می دهد. پورت HDMI از کیفیت 4K در چندین نمایشگر بدون زمان تاخیر پشتیبانی می کند. کارت خوان های SD و microSD با SDHC/SDXC سازگار هستند و می توانند همزمان برای گردش کار سریع کار کنند. 4 پورت USB (3 نوع A و 1 نوع C) اجازه می دهد انواع مختلف لوازم جانبی به طور همزمان به دستگاه شما متصل شوند.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا