گجت و پوشیدنی

ایربادز Beats Studio با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

شرکت Beats امروز ایربادز بی سیم واقعی خود را با نام Beats Studio Buds معرفی کرد. استودیو بادز، 149.99 دلار قیمت داشته و در رنگ های قرمز، سیاه یا سفید در دسترس بوده و طراحی بسیار جمع و جورتری نسبت به Powerbeats Pro قبلی دارد. هیچ قلاب گوش و هیچ ساقه ای روی آنها وجود ندارد، و این باعث می شود یک تناسب بسیار سبک و راحت داشته باشید.

Studio Buds شامل حذف نویز فعال ، مقاومت در برابر آب و عرق IPX4 است و با شارژ می تواند تا پنج ساعت دوام بیاورد. (اگر لغو نویز را خاموش بگذارید، آنها می توانند هشت ساعت پخش مداوم داشته باشند. آنها همچنین از USB-C برای شارژ استفاده می کنند – متأسفانه شارژ بی سیم وجود ندارد – و از هر دو گوش می توان به طور مستقل استفاده کرد.)

جالب اینجاست که Studio Buds از ویژگی های iOS و اندروید پشتیبانی می کند. در آیفون، شما یک راه حل آشنا و آسان شبیه AirPods و یکپارچه سازی مرکز کنترل را دریافت می کنید. آنها همچنین می توانند دستورات هندزفری “Hey Siri” را انجام دهند. در اندروید، ایربادز Beats اکنون با ویژگی های Fast Pair و Google Find My Device کار می کند. Beats با طراحی کاملاً جدید آکوستیک برای Studio Buds که دارای درایورهای 8.2 میلی متری است، ارائه شد و این شرکت ادعا می کند که شما می توانید انتظار “تفکیک استریو برجسته و اعوجاج هارمونیک کم در منحنی فرکانس را داشته باشید تا همه نت ها را بشنوید.”

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا