شرکت Beats امروز ایربادز بی سیم واقعی خود را با نام Beats Studio Buds معرفی کرد. استودیو بادز، 149.99 دلار قیمت داشته و در رنگ های قرمز، سیاه یا سفید در دسترس بوده و طراحی بسیار جمع و جورتری نسبت به Powerbeats Pro قبلی دارد. هیچ قلاب گوش و هیچ ساقه ای روی آنها وجود ندارد، و این باعث می شود یک تناسب بسیار سبک و راحت داشته باشید.

Studio Buds شامل حذف نویز فعال ، مقاومت در برابر آب و عرق IPX4 است و با شارژ می تواند تا پنج ساعت دوام بیاورد. (اگر لغو نویز را خاموش بگذارید، آنها می توانند هشت ساعت پخش مداوم داشته باشند. آنها همچنین از USB-C برای شارژ استفاده می کنند – متأسفانه شارژ بی سیم وجود ندارد – و از هر دو گوش می توان به طور مستقل استفاده کرد.)

جالب اینجاست که Studio Buds از ویژگی های iOS و اندروید پشتیبانی می کند. در آیفون، شما یک راه حل آشنا و آسان شبیه AirPods و یکپارچه سازی مرکز کنترل را دریافت می کنید. آنها همچنین می توانند دستورات هندزفری “Hey Siri” را انجام دهند. در اندروید، ایربادز Beats اکنون با ویژگی های Fast Pair و Google Find My Device کار می کند. Beats با طراحی کاملاً جدید آکوستیک برای Studio Buds که دارای درایورهای 8.2 میلی متری است، ارائه شد و این شرکت ادعا می کند که شما می توانید انتظار “تفکیک استریو برجسته و اعوجاج هارمونیک کم در منحنی فرکانس را داشته باشید تا همه نت ها را بشنوید.”

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *