موبایل و تبلت

گوشی جان سخت دوجی S97 پرو رونمایی شد

شرکت دوجی امروز از گوشی S97 Pro رونمایی کرده و آن را به عنوان اولین گوشی هوشمند مقاوم با فاصله سنج لیزری حرفه ای به بازار عرضه می کند. فاصله یاب می تواند فواصل تا 40 متر را تشخیص دهد و دارای 8 حالت اندازه گیری است.

در جلو یک صفحه نمایش 6.39 اینچی “HD+Dot” با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. فرستنده و گیرنده فاصله سنج لیزری هر دو در بالای گوشی قرار دارند. در قسمت پشتی تنظیمات دوربین چهارگانه قرار دارد که با یک سنسور 48 مگاپیکسلی سامسونگ + 8 مگاپیکسلی اولتراواید + 2 مگاپیکسلی ماکرو + 2 مگاپیکسلی عمق ارائه می شود.

دوجی S97 پرو همچنین از IP68 و IP69K محافظت در برابر غوطه وری برخوردار است. همچنین یک باتری بزرگ 8500 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که برای سه روز استفاده درجه بندی شده، در مدت زمان 1 ساعت تقریباً نصف شارژ می شود و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. زیر قاب، S97 پرو مجهز به چیپست مدیاتک هلیو G95 بوده که همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

ویژگی های نرم افزار شامل سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه و اندروید 11 است. گوشی شامل یک جعبه ابزار برنامه […] است که مجموعه گسترده ای از اپ ها را که برای ساخت و ساز، پیاده روی و سایر فعالیت های فضای باز مفید هستند، برجسته می کند. این گوشی جدید قرار است با قیمت 329 دلار وارد بازار شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا