شرکت دوجی امروز از گوشی S97 Pro رونمایی کرده و آن را به عنوان اولین گوشی هوشمند مقاوم با فاصله سنج لیزری حرفه ای به بازار عرضه می کند. فاصله یاب می تواند فواصل تا 40 متر را تشخیص دهد و دارای 8 حالت اندازه گیری است.

در جلو یک صفحه نمایش 6.39 اینچی “HD+Dot” با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی وجود دارد. فرستنده و گیرنده فاصله سنج لیزری هر دو در بالای گوشی قرار دارند. در قسمت پشتی تنظیمات دوربین چهارگانه قرار دارد که با یک سنسور 48 مگاپیکسلی سامسونگ + 8 مگاپیکسلی اولتراواید + 2 مگاپیکسلی ماکرو + 2 مگاپیکسلی عمق ارائه می شود.

دوجی S97 پرو همچنین از IP68 و IP69K محافظت در برابر غوطه وری برخوردار است. همچنین یک باتری بزرگ 8500 میلی آمپر ساعتی وجود دارد که برای سه روز استفاده درجه بندی شده، در مدت زمان 1 ساعت تقریباً نصف شارژ می شود و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. زیر قاب، S97 پرو مجهز به چیپست مدیاتک هلیو G95 بوده که همراه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

ویژگی های نرم افزار شامل سنسور اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه و اندروید 11 است. گوشی شامل یک جعبه ابزار برنامه […] است که مجموعه گسترده ای از اپ ها را که برای ساخت و ساز، پیاده روی و سایر فعالیت های فضای باز مفید هستند، برجسته می کند. این گوشی جدید قرار است با قیمت 329 دلار وارد بازار شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *