موبایل و تبلت

لاوا از انتشار آپدیت اندروید 11 برای گوشی های Z2, Z4, Z6 و MyZ خبر داد

لاوا طیف جدیدی از تلفن های هوشمند ارزان قیمت سری Z را از ژانویه در هند عرضه کرد. از بین این پنج مدل، این شرکت تأیید کرد که به روزرسانی اندروید 11 را برای چهار دستگاه یعنی Z2 ، Z4 ، Z6 و MyZ منتشر کرده است. به روزرسانی از اواخر این ماه ارائه می شود.

طبق بیانیه مطبوعاتی رسمی ارسال شده توسط لاوا، به روزرسانی سیستم اندروید 11 برای Z2 ، Z4 ، Z6 و MyZ توسط مهندسان هندی در کشور خود توسعه یافته است. این شرکت می گوید با سرمایه گذاری بیشتر در زمینه تحقیق و توسعه به ارائه چنین به روزرسانی هایی در آینده ادامه خواهد داد. برای کسانی که نمی دانند، Lava Z2 ، Z4 و Z6 از اکثر جهات یکسان هستند. تفاوت اصلی بین این سه تنظیمات ذخیره سازی است. علاوه بر این، Z2 دارای تنظیم دوربین دوگانه و دوربین سلفی مگاپیکسلی پایین تر در مقایسه با تنظیم دوربین سه گانه و دوربین جلو مگاپیکسلی بالاتر در Z4 و Z6 است.

از طرف دیگر، MyZ اساساً همان گوشی پشتیبانی از قابلیت تنظیم محدود است. مشتریان می توانند دوربین های عقب/جلو ، حافظه رم، رام و رنگ را انتخاب کنند. همه این گوشی های در ابتدا با اندروید 10 ارائه شدند، با این حال، لازم به ذکر است نسخه 2 گیگابایت رم گوشی های Z2 و MyZ با اندروید 10 گو ادیشن همراه هستند. به روزرسانی اندروید 11 برای Lava Z4 ،Z6 و MyZ از 25 ژوئیه آغاز خواهد شد. در حالی که Z2 ارزان تر در ماه های آینده به روزرسانی می شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا