لاوا طیف جدیدی از تلفن های هوشمند ارزان قیمت سری Z را از ژانویه در هند عرضه کرد. از بین این پنج مدل، این شرکت تأیید کرد که به روزرسانی اندروید 11 را برای چهار دستگاه یعنی Z2 ، Z4 ، Z6 و MyZ منتشر کرده است. به روزرسانی از اواخر این ماه ارائه می شود.

طبق بیانیه مطبوعاتی رسمی ارسال شده توسط لاوا، به روزرسانی سیستم اندروید 11 برای Z2 ، Z4 ، Z6 و MyZ توسط مهندسان هندی در کشور خود توسعه یافته است. این شرکت می گوید با سرمایه گذاری بیشتر در زمینه تحقیق و توسعه به ارائه چنین به روزرسانی هایی در آینده ادامه خواهد داد. برای کسانی که نمی دانند، Lava Z2 ، Z4 و Z6 از اکثر جهات یکسان هستند. تفاوت اصلی بین این سه تنظیمات ذخیره سازی است. علاوه بر این، Z2 دارای تنظیم دوربین دوگانه و دوربین سلفی مگاپیکسلی پایین تر در مقایسه با تنظیم دوربین سه گانه و دوربین جلو مگاپیکسلی بالاتر در Z4 و Z6 است.

از طرف دیگر، MyZ اساساً همان گوشی پشتیبانی از قابلیت تنظیم محدود است. مشتریان می توانند دوربین های عقب/جلو ، حافظه رم، رام و رنگ را انتخاب کنند. همه این گوشی های در ابتدا با اندروید 10 ارائه شدند، با این حال، لازم به ذکر است نسخه 2 گیگابایت رم گوشی های Z2 و MyZ با اندروید 10 گو ادیشن همراه هستند. به روزرسانی اندروید 11 برای Lava Z4 ،Z6 و MyZ از 25 ژوئیه آغاز خواهد شد. در حالی که Z2 ارزان تر در ماه های آینده به روزرسانی می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *