پاناسونیک امروز یک لپ تاپ 2 در 1 جان سخت جدید با نام Toughbook G2 معرفی کرد. این یک کامپیوتر جدا شونده با سیستم عامل ویندوز 10 بوده که دارای سه شکاف انبساط مدولار به نام x-PAK است. این توسعه عملکردهای اضافی مانند رابط سریال، دوربین حرارتی، اسکنر بارکد یا SSD سریع آزاد را ارائه می دهد. ToughBook G2 جدید با “بیشتر داک های Toughbook 20 و Toughbook G1” سازگار خواهد بود.

یک صفحه نمایش 10.1 اینچی وجود دارد که می تواند به حداکثر روشنایی 1000 نیت برسد. همچنین دارای پردازنده های جدید سری v Pro اینتل Core i5 یا Core i7 بوده و 18.5 ساعت عمر باتری داشته و از سه دکمه قابل برنامه ریزی در جلو برخوردار است. Toughbook G2 در هر دو حالت تبلت و لپ تاپ با صفحه کلید اختیاری کار می کند و یک استند اختیاری به شما امکان می دهد آن را در یک حامل یا میز ایمن کنید.

از دیگر ویژگی های آن می توان به اتصال Wi-Fi 6، بلوتوث 5.1 و دو سیم کارت اشاره کرد. این تبلت را می توان با 16 یا 32 گیگابایت رم و 512 یا 1 ترابایت حافظه SSD سریع OPAL پیکربندی کرد. قیمت Toughbook G2 از 2999 دلار شروع شده و از طریق فروشندگان مجاز در اختیار مشتریان شرکت ها قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *