لپ تاپ

معرفی لپ تاپ جان سخت Toughbook G2 پاناسونیک

پاناسونیک امروز یک لپ تاپ 2 در 1 جان سخت جدید با نام Toughbook G2 معرفی کرد. این یک کامپیوتر جدا شونده با سیستم عامل ویندوز 10 بوده که دارای سه شکاف انبساط مدولار به نام x-PAK است. این توسعه عملکردهای اضافی مانند رابط سریال، دوربین حرارتی، اسکنر بارکد یا SSD سریع آزاد را ارائه می دهد. ToughBook G2 جدید با “بیشتر داک های Toughbook 20 و Toughbook G1” سازگار خواهد بود.

یک صفحه نمایش 10.1 اینچی وجود دارد که می تواند به حداکثر روشنایی 1000 نیت برسد. همچنین دارای پردازنده های جدید سری v Pro اینتل Core i5 یا Core i7 بوده و 18.5 ساعت عمر باتری داشته و از سه دکمه قابل برنامه ریزی در جلو برخوردار است. Toughbook G2 در هر دو حالت تبلت و لپ تاپ با صفحه کلید اختیاری کار می کند و یک استند اختیاری به شما امکان می دهد آن را در یک حامل یا میز ایمن کنید.

از دیگر ویژگی های آن می توان به اتصال Wi-Fi 6، بلوتوث 5.1 و دو سیم کارت اشاره کرد. این تبلت را می توان با 16 یا 32 گیگابایت رم و 512 یا 1 ترابایت حافظه SSD سریع OPAL پیکربندی کرد. قیمت Toughbook G2 از 2999 دلار شروع شده و از طریق فروشندگان مجاز در اختیار مشتریان شرکت ها قرار می گیرد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا