شرکت iiyama از مانیتور جدید XUB2893UHSU رونمایی کرد. این محصول یک پنل 28 اینچی داشته که با طراحی لبه به لبه اش، برای پیکربندی چند مانیتور در ادارات و دفاتر خانگی مناسب است.

این مانیتور جدید از یک پنل 28 اینچی IPS LED با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل و نرخ تازه سازی 60 هرتز بهره می برد. این به کاربر اجازه می دهد تا فضای زیادی برای انجام چند وظیفه و در عین حال وضوح محتوا ارائه دهد. از سوی دیگر این مانیتور جدید روشنایی 300cd/m² را ارائه داده و نسبت کنتراست 1000 به 1، زمان پاسخ گویی 3 میلی ثانیه ای را فراهم می آورد.

برای سرعت و سهولت استفاده، XUB2893UHSU دارای یک هاب USB 4 پورت است که یک USB در آپ استریم و چهار پورت دان استریم است، بنابراین کاربران می توانند صفحه کلید و ماوس خود را به مانیتور وصل کنند. ورودی های HDMI و DisplayPort دیجیتال همراه با کنتراست و مقادیر روشنایی بالا، تضمین می کند که مانیتور عملکرد عالی را برای عکاسی و طراحی وب فراهم می کند.

مانیتور همچنین دارای یک پایه ارگونومیک با تنظیم ارتفاع، شیب، چرخشی و محوری است تا از راحتی و تنوع ارگونومیک پشتیبانی کند. فن آوری بدون لرزش و کاهش نور آبی باعث کاهش فشار و خستگی در چشم کاربران می شود و بهترین رفاه ممکن را برای استفاده زیاد تضمین می کند. از دیگر مشخصات این مانیتور می توان به پشتیبانی از 100 درصد طیف رنگ sRGB و 72 درصد NTSC اشاره کرد. قیمت و زمان عرضه مانیتور iiyama XUB2893UHSU اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *